Experţi Ştiinţe ale Comunicării

Claudiu Marian

 

Titulatură în cadrul asociaţiei: Membru

Afiliere instituţională: Universitatea Babeș-Bolyai

Domenii de activitate: Învățămțânt universitar/Știinte politice, comunicare

Titlul academic: Lect. Univ. Dr.

Interesul de cercetare: Științe politice, comunicare

Scurtă descriere:

2007–2011 Doctor în Relaţii Internaţionale 
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Istorie şi Filosofie, Cluj-Napoca (România)

2006–2007 Master în Managementul Relațiilor Internaționale și Afacerilor Comunitare 
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Istorie și Filosofie, Cluj-Napoca (România)

2002–2007 Economist licențiat
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Business, Cluj-Napoca (România)

2002–2006 Licenţiat în Ştiinţe Politice 
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Cluj-Napoca (România)

Luminița Soproni

 

Titulatură în cadrul asociaţiei: Membru

Afiliere instituţională: Universitatea din Oradea

Domenii de activitate: Învățământ universitar/Economie internationala, Marketing teritorial, Comunicare si imagine

Titlul academic: Conf. Univ. Dr.

Interesul de cercetare: Globalizarea economica, Comunicare si imagine

Scurtă descriere: Conferențiar universitar la Departamentul de Relatii Internationale si Studii Europene al Universitatii din Oradea (Facultatea de Istorie, Relatii Internationale, Stiinte Politice si Stiintele Comunicarii). Este absolventa a Academiei de Stiinte Economice din Bucuresti si a programului de masterat in Administrarea si gestiunea comunicarii al Universitatii de Stiinte Sociale din Toulouse (Franta). Este coordonator academic al modulului Jean Monnet „Mass-media si dialogul intercultural in Europa fara frontiere”, membru al si membru in colectivul de redactie al revistei Eurolimes. Articole relevante: „Economic transition in Romania – a completed process?” (2015), in P. Koktsidis, S. Katsikides (eds.), Societies in Transition: the Social Implications of Economic, Political and Security Transformations, Springer International Publishing, „Region - engine of growth in global economy” (2015), in Transylvanian Review (ISI Journal), „Placing Romania in the European and International market: the role of image in building a nation identity” (2012), in Media and European Diversity, Editions Bruylant, Bruxelles; „Global communication as a Result of Globalization and Informatization” (2008), in Education, Research and Innovation Policies and Strategies in the Age of Globalization, comunicare.ro, Bucuresti.

Marga Nițu

 

Titulatură în cadrul asociaţiei: Membru

Afiliere instituţională: SNSPA

Domenii de activitate: Cercetare

Titlul academic: Doctorand

Interesul de cercetare: Migratie umană, relații internaționale, comunicare politica, Diplomație

Scurtă descriere: Jurnalist de televiziune - a introdus reportajul politic si mini-studioul in jurnalul de știri; specialist Relatii Publice in campaniile electorale (2000 - 2010), specialist in protocol instituțional si comunicare diplomatica, analist media si manager proiect rebranding stații TV locale